5 redenen voor een carconfigurator op je site

  1. Google houdt van content
    Data op je site betekent extra informatie. Niet alleen je klant houdt daarvan, Google smult ervan. Zeer goed voor je ranking!
  2. Je showroom begint online!
    Nog altijd wordt er bergen geld uitgegeven aan panden en de inrichting ervan. Regelmatig laten klanten mij met (terecht) grote trots hun prachtige toonzalen zien vol mooie auto’s. Jammer dat ze aan hun online-showroom maar een fractie uitgeven, terwijl de oriëntatie en de beleving van je klant toch echt online begint.
  3. De keuze voor je product hoort op je eigen site plaats te vinden
    Ik zie wel eens een doorverwijzing naar de configurator van de importeur. Daar zijn vaak ook je concurrenten te vinden. Common! Je hebt er alles aan gedaan om bezoekers naar je site te lokken en bakken met adwords-geld aan uitgegeven. Vervolgens stuur je ze weer weg naar een plek waar ook andere bedrijven te vinden zijn. Geen slimme zet toch?
  4. Laten zien wat je kan
    Als ik op een site kom die een veredelde bedrijfsfolder is dan neem ik dat bedrijf niet serieus meer. Een site heeft ook wat “body” nodig en het is natuurlijk vreemd dat je iets verkoopt wat je vervolgens niet laat zien.
  5. Een invulformulier kan echt niet meer
    Doe je het zelf nog wel eens? Een offerte aanvragen door een formuliertje in te vullen? De bezoeker zoekt iets en wil dat kunnen vinden zonder al te veel moeite te hoeven doen. Kan dat niet, dan ga je naar een andere site. Toch?

Het is goed om jezelf en je klant serieus te nemen. Een carconfigurator kost geld, maar is niet schreeuwend duur. We hebben bovendien WordPress plugins (hoeft niet) die het je webbouwer erg makkelijk maken om het in je site te plaatsen. Onze configurators zijn responsive zodat het mobiel prima werkt.

Kijk ook even op https://autodisk.nl/online-carconfigurator/  

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *